Marți, de la ora 11.00, la sala Dobrogea a Consiliului Județean Tulcea, în cadrul unei conferințe de presă, a fost prezentat programul Danube Delta Rally 2017, ediția a V-a.
La conferință au participat Mihai Tănase, din partea principalului organizator al evenimentului, președintele Consiliului Județean Tulcea, Horia Teodorescu, prefectul județului, Lucian Furdui și primarul municipiului, Constantin Hogea.
După ce Mihai Tănase a prezentat, pe scurt, elementele de noutate aduse de Raliul Deltei Dunării 2017, primarul Constantin Hogea, prefectul Lucian Furdui și președintele CJ Tulcea, Horia Teodorescu au vorbit despre eveniment.
„Vreau să le mulțumesc reprezentanților mass media pentru faptul că sunt iar alături de noi și ne ajută să transmitem informații esențiale legate de programul evenimentului. Aș dori, de asemenea, să subliniez importanța unui campanii cât mai „agresive“ de promovare a acestui eveniment, care să aducă la Tulcea cât mai mulți spectatori din toate colțurile țării și nu numai. Aș dori, de asemenea, să îl felicit pe Mihai Tănase, omul care a renăscut acest eveniment și să îi urez mult succes în continuare. Cu toate greutățile întâmpinate, a reușit să reașeze într-un alt format, poate chiar mai spectaculos, un eveniment de talie internațională“, a declarat președintele Consiliului Județean Tulcea, Horia Teodorescu.
Noutăți aduse de DDR 2017
După cele patru ediții de macadam, avem de-a face, în acest an, cu o premieră: suprafața de rulare a fost schimbată și vom avea o competiție de asfalt.
De asemenea, pentru prima dată în istoria recentă a Raliului Deltei Dunării, vom avea ocazia să vedem, la Tulcea, mașini de epocă. Așadar, la finalul lunii iunie, vom avea, în oraș, mașini de aproape o sută de ani, adevărate bijuterii pe patru roți: cea mai veche aparține unui constănțean și este din 1920, spune Mihai Tănase, principalul organizator al Raliului.
Două competiții
Vom avea, așadar, două campionate: raliul propriu zis (care se va desfășura ca și în ceilalți ani, cu circulația închisă, pe trasee cunoscute deja) și campionatul de Vehicule Istorice (în cadrul căruia mașinile vor trebui să parcurgă o probă specială cu o medie de 50 de kilometri la oră, fără să depășească viteza legală, probă care se va desfășura cu circulația deschisă).
În total, vor exista 180 de kilometri de trasee pentru vehiculele istorice și 86 de kilometri de probă specială pentru raliul modern.
Ne bucurăm că ne citești!
Dacă vrei să ne și susții: