Numărul rezervărilor în stațiunea Mamaia, pentru sezonul 2023, a crescut în ultimele două luni, după ce turiștii români și-au rezervat vacanțe la mare la prețuri reduse prin sistemul early booking, transmite Organizația Patronală Mamaia Constanța (OPMCTA).
”Am analizat vânzările și avem o creștere a numărului de rezervări în stațiunea Mamaia, pentru sezonul estival 2023, față de anii trecuți. Comparativ cu anul 2022,
creșterea este de 55%, iar față de 2021, de 22%”, a afirmat Ștefan Necula, directorul agenției Litoralulromanesc.ro, potrivit sursei citate.
Scăderea taxelor pentru parcare în stațiunea Mamaia, dar și investițiile realizate de hotelieri i-au determinat pe turiști să își facă rezervări în sistem early booking pentru sezonul estival 2023, mai susține Organizația Patronală Mamaia Constanța.
La mijlocul lunii iulie 2022, în stațiunea Mamaia, mai mult de jumătate de șezlonguri erau goale, umbrelele au rămas închise, iar pe terase chelnerii stăteau de vorbă sau ieșeau pe promenadă să caute posibili clienți.
Cauzele sunt multiple, conform unei analize realizate de ISE în sezonul estival anterior.
În timp ce stațiunea a fost transformată în cartierul-buzunar al Constanței, hotelierii au fost sacrificați la umbra zecilor de blocuri de apartamente de lux care s-au ridicat pe spații verzi, grădini de trandafiri și inclusiv pe nisipul plajei, iar restaurantele au început să piardă tot mai mulți clienți din cauza puzderiei de tonete de fast-food, aprozare sau supermarketuri care au primit autorizație de funcționare în stațiune.
O altă măsură care a dat un motiv în plus turiștilor să ocolească Mamaia și să se orienteze, spre exemplu spre Eforie, a fost costul ridicat al unei zile de parcare în stațiune. Zona era de categorie zero, adică cea mai scumpă din Constanța și costa 96 de lei/zi. Altfel spus, o familie care voia să petreacă o săptămână în Mamaia trebuia să plătească suplimentar, pentru parcare, încă aproape 700 de lei.
- Analiza completă, aici
Ne bucurăm că ne citești!
Dacă vrei să ne și susții: