Ce își doresc constănțenii: Îmbunătățirea identificării stradale și imobiliare în cartierul Veterani, proiect din bugetarea participativă

sursa foto: Jason Jarrach/Unsplash
sursa foto: Jason Jarrach/Unsplash

Campania “Tu decizi pentru Constanța”, prima inițiativă de bugetare participativă a orașului, a intrat în faza de votare, în care toți locuitorii majori ai Constanței pot alege proiectele favorite dintre cele 35 inițiate de concetățenii lor pentru zece domenii de dezvoltare ale orașului.

Bugetul alocat campaniei de către Primăria Constanța este de 5 milioane de lei în total, cu un plafon de 500 de mii de euro pentru fiecare proiect câștigător.

Info Sud-Est vă prezintă, pe rând, cele 35 de proiecte depuse de cetățeni în cadrul campaniei de bugetare participativă.

Publicitate electorală
publicitate electorală

Îmbunătățirea identificării stradale și imobiliare în cartierul Veterani și Constanța Sud

Acest proiect presupune instalarea de plăcuțe de identificare pentru străzile din Veterani, precum și pentru cele 160 de imobile edificate din cartier, dar și actualizarea și armonizarea informațiilor folosite de primăria Constanța și de furnizorii de servicii de informare electronice.

“În Cartierul Veterani nu există plăcuțe de identificare stradală  și nici a imobilelor standardizate așa cum sunt în alte Cartiere din Municipiul Constanța.  De asemenea, sistemele si furnizorii serviciilor electronice de identificare/localizare nu au datele actualizate ale străzilor . Sunt create confuzii pentru cei ce nu locuiesc în zonă, dar care doresc să intre în contact cu locuitorii cartierului, cu societățile de taxi/ride-sharing sau firmele de curierat, transport privat, furnizori de servicii”, a fost descris proiectul de către Francu Edward Gheorghe, inițiatorul proiectului.

Beneficiile proiectului îi vizează în principal pe cetățenii cartierului, dar adaugă valoare și pentru oamenii care au contact cu cartierul, precum furnizorii de servicii, și ar reprezenta un element util pentru viitoarea organizare și dezvoltare a orașului prin identificarea clară a străzilor și imobilelor, specifică inițiatorul.

Bugetul estimat pentru proiect este de 60 de mii de lei, și ar putea fi realizat într-o perioadă de 3 luni, conform platformei oficiale a campaniei.

Ne bucurăm că ne citești!

Dacă vrei să ne și susții: