Continuă înscrierile în cadrul proiectului „iManageri și iAntreprenori” la UOC

Universitatea „Ovidius” din Constanța, în calitate de Beneficiar, anunță continuarea înscrierilor în cadrul proiectului „iManageri și iAntreprenori. Creșterea capitalului de cunoștințe prin inovarea instrumentelor de management”, Cod MySMIS proiect: 118372. Proiectul este cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capital Uman, Axa prioritară 3 – Locuri de muncă pentru toți, cod apel POCU 227/3/8, Obiectivul specific 3.8 – Creșterea numărului de angajați care beneficiază de noi instrumente, metode, practici etc., de management al resurselor umane și de condiții de lucru îmbunătățite în vederea adaptării activității la dinamica sectoarelor economice cu potențial competitiv identificate conform SNC/domeniilor de specializare inteligentă conform SNCDI.

Obiectivul general al proiectului constă în creșterea numărului de angajați care beneficiază de instrumente, metode, practici standard de management al resurselor umane și de condiții de lucru îmbunătățite, în vederea adaptării activității la dinamica sectoarelor economice cu potențial competitiv/domeniilor de specializare inteligente din județele Constanța, Tulcea, Brăila, Galați, prin sprijinirea a minim 211 întreprinderi pentru introducerea și aplicarea acestora, cu ajutorul campaniilor de conștientizare, a activităților de formare cu 510 persoane – manageri, antreprenori, angajați în departamentul de resurse umane, a activităților de consultanță și sprijin pentru realizarea/adaptarea planificării strategice a companiilor.

Proiectul se adresează persoanelor al căror loc de muncă/activitate se desfășoară în cadrul regiunii Sud-Est, respectiv în județele: Constanța, Tulcea, Brăila și Galați. Valoarea totală a proiectului este de 3.603.823,67 lei, termenul de finalizare a implementării fiind august 2019.

Publicitate electorală
publicitate electorală

Grupul țintă al proiectului este compus din 510 de persoane, respectiv:

  • 80 de persoane din departamentele de resurse umane (40 de persoane din jud. Constanța, 20 de persoane din jud. Tulcea, 20 de persoane din jud. Galați și Brăila);
  • 160 de antreprenori (80 persoane din jud. Constanța, 40 de persoane din jud. Tulcea, 40 de persoane din jud. Galați și Brăila);
  • 270 de persoane care asigură managementul strategic al companiilor și care ocupă poziții de management (170 de persoane din jud. Constanța, 60 de persoane din jud. Tulcea, 40 de persoane din jud. Galați și Brăila)

Aceste persoane trebuie să activeze în întreprinderi care-și desfășoară activitatea principală sau secundară într-unul din sectoarele economice cu potențial competitiv identificate conform SNC și în corelare cu unul din domeniile de specializare inteligentă conform SNCDI și întreprinderi care intenționează să-și adapteze activitatea principală sau secundară la cel puțin unul dintre aceste sectoare economice și în corelare cu cel puțin unul dintre domeniile de specializare inteligentă conform SNCDI.

În cadrul  proiectului, vor fi finanțate următoarele activități principale pentru cele trei categorii ale grupului țintă:

  • Derulare campanii conștientizare angajatori: șase workshop-uri tematice;
  • Utilizarea unui instrument on-line pentru autoevaluarea abilităților de leadership/manageriale/ strategice/ antreprenoriale pentru toate persoanele din grupul țintă;
  • Programe de formare autorizate ANC (pentru 380 de persoane):
  • Manager proiect;
  • Manager al sistemelor de management de mediu;
  • Manager îmbunătățire procese;
  • Manager  în  domeniul  siguranței  alimentare; 
  • Manager de securitate;
  • Competente antreprenoriale;
  • Inspector/referent resurse umane;
  • Manager  resurse  umane;
  • Program de Business & Personal Coaching – pentru 30 de persoane;
  • Program de formare Leadership – pentru 70 de persoane;
  • Workshop dedicat îmbunătățirii abilitaților antreprenoriale și manageriale – „Bune practice” și „Sesiune de prezentare a sistemelor de lucru în antreprenoriat”;
  • Workshop dedicat îmbunătățirii abilităților de management al resursei umane – „Bune practici”/„Cum să iți crești afacerea”;
  • Șase Workshop-uri dedicate Managementului performantei & Managementului strategic care să permită managerilor înțelegerea conceptelor și elaborarea de planuri/planificări strategice, inclusiv suport on-line de două luni pentru realizarea planurilor strategice;
  • Servicii de consultanță pentru planificare strategică pentru un număr de 51 de întreprinderi.

Înscrierile în cadrul proiectului se pot face on-line prin intermediul platformei de înregistrare pusă la dispoziția proiectului, ce poate fi accesată la adresa: https://appimanageri.univ-ovidius.ro.

Proiect cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capital Uman 2014 – 2020.Mai multe detalii puteți obține la adresa de e-mail: [email protected]

Ne bucurăm că ne citești!

Dacă vrei să ne și susții: