Marketingul este una dintre cele mai complexe arii de business, si multe companii, uneori si dintre cele mai mari, nu reusesc sa gaseasca o solutie eficienta pentru organizarea activitatii de marketing sau pentru masurarea eficientei acesteia. Mai mult, brandingul este vazut uneori ca o activitate superficiala lasata exclusiv in responsabilitatea functiei de marketing, fara legatura cu valoarea pe care o aduce businessul clientilor sai.
Cursul Marketing&Branding Essentials care va avea loc la Constanta pe 14-15 iunie aduce solutii si metode aplicate de marile branduri pentru ca activitatea de marketing sa contribuie direct si structurat la cresterea businessului. In cele 2 zile de curs intensiv, participantii vor invata prin exercitii aplicate pe cazurile lor concrete cum sa se diferentieze in piata, cum sa ajunga la clientii pe care si-i doresc si cum sa comunice mesaje cu valoare si de impact. De asemenea, vor invata cum sa foloseasca brandul ca instrument comercial si cum sa creasca rata de preferinta a clientilor. Practic, la sfarsitul celor 2 zile vor avea un draft de plan de marketing si o metoda clara pentru a construi un brand puternic si dorit din businessurile pentru care lucreaza. Locurile sunt limitate la 15 pentru interactivitate, iar cursul este recomandat antreprenorilor si celor care lucreaza in marketing, comunicare, vanzari sau business development.
“Am luat initiativa de a gandi si organiza aceste doua module de training, unul de marketing strategic si unul de branding, discutand cu multi oameni din piata si intelegand nevoia de a lucra structurat pe marketing, dar si din dorinta de a ajuta si de a impartasi din experienta mea internationala. Foarte multe companii sar direct din obiective de business in tactici de comunicare, sarind peste strategia de marketing. Sunt acele situatii cand oamenii nu mai stiu ce sa comunice, si apar discutii nesfarsite intre clienti si agentii, datorate lipsei de directie. Cat despre branding, toata lumea si-l doreste, dar putini stiu cum sa il faca cu adevarat, iar prin cursul meu incerc sa ofer o metoda pentru a lucra pe branding intr-un mod canalizat, nu intamplator”, a declarat Mihaela Muresan, fondatoarea Brand Essence.
“Cursul Marketing&Branding Essentials a fost ca o gura de apa intr-un desert. L-am sorbit de-a dreptul. Unele lucruri le stiam, pe altele le intuiam, dar dupa curs am ramas cu o structura clara, si cel mai fain, am ramas cu un traseu in minte: de unde sa incep si unde vreau sa ajung. Tot ceea ce fac in jobul este mai clar si are mai mult sens dupa acest curs, si il recomand oricarui om de marketing sau antreprenor”, a declarat Suzana Vasilachi, antreprenor, detinatoarea magazinului online ilux.ro.
Agenda completa si inscrieri: https://brandessence.ro/cursuri/marketing-branding-essentials/.
Pretul unui curs este de 500 de lei, iar al pachetului de 2 zile de 850 lei. Cei interesati pot profita de oferta de Early Bird valabila pana vineri 25 mai, si pot cumpara pachetul de 2 zile cu 750 lei, respectiv 450 lei o zi, daca se inscriu pana la aceasta data.
Despre Trainer:
Mihaela Mureșan, Marketing Strategist & Brand Architect la Brand Essence.
Are o experienta de 18 ani în marketing dintre care 10 ca Marketing Manager la IKEA. A lucrat si in LG Electronics, Radio Contact, Altex / Media Galaxy. A lansat Media Galaxy in Romania si IKEA in Romania si Croatia.
Este pasionata de branding, neuromarketing si de business in general si o intereseaza motivele care stau in spatele comportamentelor de consum ale oamenilor. De-a lungul carierei a tinut traininguri si a format echipe, a fost spokesperson al IKEA Romania si a lansat magazinul online.
Crede cu tarie ca un business de succes are nevoie de o strategie de marketing și branding solida, care să fundamenteze strategia de comunicare. Crede in oameni si în puterea lor de a schimba lucrurile si tocmai de aceea, din iunie 2016 de cand a lansat Brand Essence, practica consultanta pe marketing și branding pentru companii care vor sa creasca. Mai multe despre ea si proiectele ei: www.brandessence.ro.
Ne bucurăm că ne citești!
Dacă vrei să ne și susții: