Dacia a trimis în Franţa maşini de 260 mil. € cu toate că a revenit apetitul pentru brandurile scumpe ale Renault

info-sud-est-daciaDacia, cel mai cunoscut brand românesc în Europa, dă sem­ne de oboseală în princi­pala sa piaţă de export după ce revenirea încrederii în eco­nomie i-a determinat pe fran­cezi să cheltuiască mai mult pen­tru maşinile scumpe şi a redus din apetitul pentru maşinile low-cost, anunță www.zf.ro.

Înmatriculările mărcii Dacia în Franţa au scăzut cu aproape 10% în primele cinci luni ale anului faţă de perioada similară a anului trecut, potrivit datelor Comitetului Constructorilor Francezi de Automobile (CCFA), la 44.000 de autovehicule. Astfel că vânzările în Franţa, cea mai mare piaţă de export pentru Dacia, s-au întors la nivelul atins în 2011.

Mai multe informații pe www.zf.ro

Publicitate electorală
publicitate electorală

Ne bucurăm că ne citești!

Dacă vrei să ne și susții: