Primăria Municipiului Constanța organizează luni, 04 noiembrie 2019, începând cu ora 11:00, în sala Remus Opreanu a Consiliului Județean Constanța, o dezbatere publică cu privire la proiectul de hotărâre pentru aprobarea „Regulamentului privind organizarea și executarea serviciului de transport în regim de taxi în municipiul Constanța“.
Proiectul de hotărâre poate fi consultat pe site-ul oficial la adresa www.primaria-constanta.ro, rubrica Transparență decizională/Informare și consultare. Potrivit prevederilor art. 7 alin. (4) din Legea nr. 52/2003 se pot trimite propuneri, sugestii sau opinii cu valoare de recomandare, privind proiectul de hotărâre supus dezbaterii publice până la data de 04 noiembrie 2019.
Propunerile, sugestiile sau opiniile cu valoare de recomandare pot fi trimise în scris:
– prin poștă, la sediul Primăriei Municipiului Constanţa, din str. Ștefan Mihăileanu, nr.10;
– prin email, la adresa [email protected], [email protected]
Informații suplimentare pot fi obținute la tel. 0241/485890, 0241/488169 persoane de contact: Mihaela Pătruțoiu.
Materialele transmise vor purta mențiunea: „Recomandare la proiectul de hotărâre pentru aprobarea Regulamentului privind organizarea și executarea serviciului de transport în regim de taxi în municipiul Constanța“.
Modalitatea de înscriere la dezbaterea publică: în format electronic, la adresa de email: [email protected], până la data de 04 noiembrie 2019 ora 11:00.
Ne bucurăm că ne citești!
Dacă vrei să ne și susții: