Epilare definitivă, albire dentară și rejuvenare facială cu prețuri unice. Într-un cuvânt: Nomasvello!

În ultimii ani, piața de beauty este într-o continuă expansiune, iar, în condiţiile în care frumuseţea este percepută tot mai mult ca o valoare individuală şi nu ca un lux, investiţiile pe care o persoană le face în menţinerea unui look tânăr şi plin de vigoare au ajuns să fie incluse în bugetul lunar.
Rejuvenarea facială şi corporală, epilarea definitivă cu ajutorul luminii intens pulsate (IPL), albirea dentară şi tratamentele faciale non-agresive sunt printre prefe-ratele româncelor, oraşele mari fiind din acest punct de vedere o atracţie pentru investitorii în domeniu. Un oraş atractiv pentru cei care doresc să dezvolte afaceri în zona beauty este Constanţa. După ce, iniţial, aici saloanele de top păreau că vizează doar plaja restrânsă a turiştilor estivali, fiind des-chise în zonele de servicii ale hotelurilor din Mamaia, acum accesibilitatea acestora a crescut. Recent pătrunsă  pe piaţa constănţeană, cu un salon deschis în City Park Mall, franciza Nomasvello se bucură de o popularitate tot mai crescută datorită faptului că dispune, în premieră în România, de tehnologia IPL, folosită pentru îndepărtarea părului nedorit de pe corp. Aceasta este cea mai recentă descoperire care permite epilarea definitivă pe piele bronzată, în condiţii de maximă siguraţă şi eficienţă.

  Un brand competitiv în segmentul beauty din Constanța  

Preferate tot mai mult de constănţence sunt şi tratamententele de rejuvenare facială şi întreţinere corporală de tipul procedurilor cu ultrasunete pentru curăţarea în profunzime a tenului, fără atacarea ţesutului, albirea dentară care, mai nou, nu pune în niciun fel în pericol smalţul şi sănătatea dinţilor, sau tratamentul anticelulitic LED +Esthetic, ce acţionează de la rădăcina problemei, fără a afecta ţesuturile din jur. Astfel, deşi criza şi-a făcut simţită prezenţa la noi mai pregnant din anul 2011,  studiile de piaţă au arătat că investiţiile în domeniul beauty au crescut în mod constant de ambele părţi – al consumatorilor şi al furnizorilor de astfel de servicii. Aceeaşi tendinţă de creştere a fost sesizată şi în 2012, pentru ca, anul următor, estimările să fie depăşite. O dovadă este chiar Nomasvello, un business cu o vechime internaţională de 7 ani, care în România a înre-gistrat o cifră de afaceri de peste 1 milion de euro, în condiţiile în care investiţia iniţială a unui francizat este de 30.000 de euro. Că lucrurile se mişcă bine în piaţa de profil o demonstrează şi cifrele puse la dispoziţie de reprezentanţii brandului care se află pe locul 84 în top 100 francize internaționale. Acestea arată că un centru poate atinge o cifră anuală de afaceri de aproximativ 85.000 de euro. „Ţinând cont de situaţia economică din ultimii ani, în 2013 Nomasvello România şi-a păstrat tendinţa evolutivă, continuând să se extindă şi să dezvolte francizele existente din reţea. În anul 2014 ne dorim bineînţeles să continuăm această extindere. Vizăm orasele mari din România neacoperite încă, ce au un potenţial extraordinar, şi să facem cât mai cunoscut brandul Nomasvello la nivel naţional“, declară Dana Vlăscianu, Manager Nomasvello România.

  Ce discounturi ne oferă Nomasvello?  

De când beneficiem de serviciile Nomasvello în Constanța și cărui public se adresează?
Nomasvello Constanța și-a deschis ușile pe data de 15 decembrie 2013 în cadrul City Park Mall. Serviciile oferite se adresează atât pu-blicului feminin cât și celui masculin, persoanelor ce acordă atenție aspectului fizic și îngrijirii corporale, în special acelora ce vor să scape definitiv de părul
nedorit de pe corp.

Publicitate electorală
publicitate electorală

  Cum arată ofertele promoționale marca Nomasvello pentru publicul constănțean?   

Nomasvello România practică un tarif unic per zonă (30 euro) la nivel internațional. Prin urmare, prețul impus implică res-pectarea lui și în cadrul salonului din Constanța. Nu ne bazăm pe reduceri de prețuri și nici oferte promoționale, în schimb prețul practicat este unul foarte competitiv pe piața de IPL din România. Clienții pot beneficia în schimb  de discounturi de 10%, 20%, 30% la achiziționarea abonamentelor de 4,8 sau 12 ședințe.

  De ce am alege Nomasvello și nu un alt salon?  

În general, clienții interesați să înceapă depilarea definitivă se documentează destul de bine înainte să aleagă salonul unde vor urma acest tratament. Nomasvello este lider mondial în tratamente IPL la nivel internațional, cu cele peste 120 centre deschise în 15 țări. Deținem astfel cea mai mare rețea de centre de înfrumuseţare din lume, specializată în epilare definitivă și terapii faciale ce utilizează lumina intens pulsată (IPL).Toate acestea, experiența celor 7 ani din spate și rețeaua de peste 1 milion de clienți mulțumiți, reprezintă cartea noastră de vizită în fața potențialilor clienți.

Ne bucurăm că ne citești!

Dacă vrei să ne și susții: