Orașul Ovidiu a demarat proiectul pentru situații în caz de urgență

Pe data de 23 octombrie a.c., la sediul primăriei Ovidiu a avut loc conferința de lansare a proiectului ,,Managementul integrat al riscului și reacții eficiente ale autorităților pentru siguranța civilă’’. Contractul de finanțare a fost semnat în data de 23.07.2018 și are un termen de implementare de 2,5 ani.

Principalele achiziții din cadrul proiectului, cu toate accesoriile și dotările aferente sunt:
– Autospecială intervenție foc (mașină de pompieri ) în valoare de 100000 euro
– Ambulanță de tip B, în valoare de 70000 euro
– Ambarcațiune de intervenție rapidă pe lacul Siutghiol, în valoare de 15000 euro
– Microbuz pentru voluntari (13 +1 locuri), în valoare de 30000 euro
– Sistem de alertă populație în cazuri de situații de urgență

Principalele obiective ale proiectului sunt :
– Soluții pentru prevenirea situațiilor de urgență
– Creșterea capacității de reacție rapidă la amenințări diverse
– Echiparea autorităților locale cu echipament specific, necesar pentru intervenție eficientă în situații de urgență
– Achiziționarea unor echipamente de alertă a populației

Publicitate electorală
publicitate electorală

,,Ne propunem să avem cât mai puține intervenții, deoarece vom implementa un curs de educație și prevenție în școli cât și în rândul pupulației, pentru a ști cum să gestioneze și să reacționeze în diverse situații. Daca într-un an, vom salva chiar și o singură viață, într-o intervenție vom fi foarte fericiți. Nu avem capaciatea și nici nu dorim să se înteleagă că vom concura cu ISU Dobrogea, nu este rolul nostru și nici nu avem capacitatea necesară, dar ne dorim să sprijinim și să suplinim pentru o intervenție rapidă și eficientă pentru salvarea de vieți. De cele mai multe ori , timpii de intervenție fac diferența ,între viață și moarte, ori prin aceste investiții timpii pot fi foarte mult reduși. La nivelul orașului Ovidiu am investit în departamente specifice care vor conlucra pentru cetățeni – avem firmă de pază proprie, departament de voluntari, poliție locală, departament pentru situații de urgență și departament de asistență socială , iar ca un exemplu de bună practică, în iarna anului trecut am avut peste 250 de voluntari activi . Voluntarii sunt parte a proiectului și vor beneficia de instruire, training-uri, workshop-uri. Ne propunem să ne implicăm mai mult în educația tinerilor în școli, pentru prevenție, evacuarea în caz de incendii, să-i învățăm din școală cum să reacționeze și cum să acorde primul ajutor.  Prin implementarea acestui proiect ne dorim să creștem gradul de siguranță al cetățenilor din orașul nostru dar și pentru vecinii noștrii primăria Lumina și primaria M. Kogălniceanu, în cazul în care va fi nevoie”, a declarat George Scupra, primarul orașului Ovidiu.

Ne bucurăm că ne citești!

Dacă vrei să ne și susții: