Festivalul Național de Muzică Ușoară Mamaia revine în perioada 25-27 după 11 ani de absență, pentru a-și sărbători aniversarea de 60 de ani de la prima ediție, transmite Centrul Cultural Județean Constanța “Teodor T. Burada” într-un comunicat de presă.
Ediția aniversară, prezentată de Liana Stanciu și de Aurelian Temișan, va conține trei zile de recitaluri și concerte, susținute atât de nume care s-au lansat pe scena Teatrului de Vară, cât și artiști tineri care vor să ducă tradiția festivalului mai departe, explică organizatorii.
Repertoriul festivalului artiști și grupuri muzicale precum Loredana, Jazzy Jo, Holograf și Cargo, printre alții, iar în fiecare seară vor fi susținute recitaluri speciale:
- Vineri vor urca pe scenă pentru recital Direcția 5 și Holograf
- Sâmbătă vine rândul trupelor Proconsul și Cargo
- Duminică se va încheia cu Voltaj și Loredana & Banda Agurida
Artiștii invitați, continuă organizatorii, vor fi însoțiți de Orchestra Festivalului de Muzică Ușoară Mamaia, dirijată de Daniel Jinga și alcătuită din instrumentaliști ce fac parte din Orchestra Simfonică București.
Context
Procedura de licitație pentru organizarea ediției aniversare s-a încheiat la mijlocul lunii iulie, cu un repertoriu total diferit față de cel actual.
Cu mult înainte de începerea licitației, diferite nume de artiști care urmau să participe au fost anunțate în spațiul public, unele chiar de către Mihai Lupu, președintele Consiliului Județean Constanța.
Deși procedura de achiziție nu era încă demarată, președintele CJC le spunea jurnaliștilor, în luna iunie, că ”are confirmări” din partea artiștilor și a menționat chiar numele orchestrei care se afla în portofoliul uneia dintre firmele înscrise la licitația de 720.000 de euro: ”Or să fie multe surprize, cu orchestra Ionel Tudor, cu 40 de instrumentiști pe scenă”, detalia Mihai Lupu jurnaliștilor, deși, conform procedurii, nu putea să știe care va fi programul artistic.
Reprezentanții NC Entertainment Agency, firma care a pierdut în cele din urmă licitația, au declarat pentru Info Sud-Est că, înainte de licitație, ”au făcut un acord de principiu” cu CJC și au confirmat că unii dintre artiști începuseră repetițiile.
În timp ce NC Entertainement a licitat pentru suma maximă stabilită de CJC, de 720.000 de euro , Media Group Services a înaintat o sumă cu aproximativ 220.000 de euro mai mică și a câștigat licitația, chiar dacă ”surprizele” anunțate de Mihai Lupu și artiștii care se pregăteau de spectacol se aflau în portofoliul celeilalte firme.
- Citește invetigația completă, aici.
*poză cu scop ilustrativ (sursa foto: Organizația Patronală Mamaia Constanța)
Ne bucurăm că ne citești!
Dacă vrei să ne și susții: