Talmeș-balmeș cu logo-ul stațiunii Mamaia: A fost deschisă o etapă suplimentară de înscrieri în concurs

logo mamaia propuneri logo mamaia propuneri
sursa foto: Captură
logo mamaia propuneri
sursa foto: Captură

Al doilea stagiu de înscrieri la concursul pentru identitatea brandului stațiunii Mamaia a fost deschis de Organizația de Management al Destinației (OMD) Mamaia-Constanța, după ce regulamentul oficial al concursului a fost modificat printr-un act adițional, anunță instituția într-un comunicat de presă.

Al doilea stagiu de înscrieri s-a deschis joi, la ora 8:00, și se va închide la data de 7 martie, la ora 23:59.

Decizia a fost luată din cauza “numărului mare de solicitări cu privire la participarea în concurs după mediatizarea etapei de vot public”, motivează organizatorii.

Publicitate electorală
publicitate electorală

“Este necesar ca toată lumea să înțeleagă cum se realizează jurizarea atât pentru logo, cât și pentru slogan. Le urăm succes tuturor și abia așteptăm să vedem finaliștii!” a declarat George Măndilă, Președinte Organizația de Management al Destinației Mamaia Constanța în comunicatul de presă.

Astfel, zece noi propuneri de logo vor intra în a doua etapă de vot public, alături de celei 11 propuneri din prima etapă, deși acestea au fost deja supuse votului publicului. Noul act adițional adăugat la regulamentul oficial poate fi citit aici.

Spre deosebire de propunerile pentru noul logo, cele pentru slogan nu vor mai intra în etapa de vot public, ci vor fi evaluate separat, doar de către juriu, se arată în actul adițional.

Propunerile pot fi trimise pe www.concurslogomamaia.ro

După finalizarea rundei de vot din partea publicului, pe 2 aprilie vor fi anunțate cele 3 concepte finaliste prin ponderea dintre scorul juriului și scorul votului public.

Cele trei propuneri care ajung în finală vor primi câte 12.000 de lei, iar ideea câștigătoare, care va fi selectată printr-un ultim vot al juriului, va fi anunțată pe 10 aprilie și va fi remunerată suplimentar cu 14.000 de lei.

Amintim că în iulie 2023, Primăria Constanța a retras noul logo al stațiunii Mamaia care a costat 16.000 de euro, după ce primăria și firma care a făcut brandul au recunoscut că imaginea era ”preluată”, la scurt timp după ce s-a aflat că ”noul logo” putea fi descărcat cu câțiva euro de pe internet.

Ne bucurăm că ne citești!

Dacă vrei să ne și susții:

Add a comment

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.