În presa online și la TV, unele dintre cele mai dezbătute subiecte de săptămâna trecută trecută au fost urmărirea penală a fostului premier Florin Cîțu și a foștilor miniștri Vlad Voiculescu și Ioana Mihăilă, în dosarul vaccinurilor anti-COVID, ”mana cerească” a lui ÎPS Teodosie acuzat de cumpărare de influență și cazul Libertatea, a cărui conducere a fost dată afară, împreună cu ”promisiunea” că alți 20% din jurnaliști vor pleca de asemenea în urma restructurărilor.
În paralel, pe rețelele de socializare din România subiectele au fost diferite, însă un punct comun cu presa tradițională a fost urmărirea penală a lui ÎPS Teodosie de către DNA. Alte subiecte virale au fost lansarea trailerului celei mai recente ediții de Grand Theft Auto VI (GTA VI), primul tren electric cumpărat de România după Revoluție și febra târgurilor de Crăciun.
ÎPS Teodosie, al cărui dosar penal a fost deschis în urma unei investigații Recorder, a captat atenția în special pe Facebook și pe Instagram. Pe Youtube, trailer-ul jocului GTA VI a stârnit mai mult interes, TikTok-ul românesc a fost preocupat de târgurile de Crăciun, iar fostul Twitter, actualul X a discutat meciul dintre echipele Manchester United – Chelsea și noua colaborare dintre jocurile Fortnite și Lego.
Pe locul șase în tendințele românești se află unul episod al podcastului făcut de artistul Speak, care îl are ca invitat pe comediantul Cătălin Bordea. Bordea vorbește în episod pentru prima oară despre situația dintre el și fosta lui soție, care a intrat într-o relație cu fostul cel mai bun prieten al comedianului, la puțin timp de la divorț.
În zece zile, videoclipul a reușit să strângă peste 1.3 milioane de vizualizări și peste 1500 de comentarii în care românii îl susțin pe comediant și apreciază episodul.
X (fostul Twitter)
Pe primul loc în tendiţele Twitter-ului românesc este hashtagul #MUNCHE, asociat cu meciul din 6 decembrie dintre cluburile de fotbal Manchester United și Chelsea. Postările au legătură în mare parte cu momentele cheie ale meciului.
Pe locul doi este #Fortnite, care a actualizat jocul cu o nouă colaborare cu cei de la Lego. Oamenii vorbesc sub hashtag despre cum acest concept este făcut pentru a naște un rival jocului Minecraft, având în vedere similaritatea formei personajelor și modul de joc care constă în crafting (construire) cu diferite elemente precum piatra și lemnul, în formă de cărămidă.
Ne bucurăm că ne citești!
Dacă vrei să ne și susții: